Priser

Vi tilpasser løsningen jeres behov.

Nem og anonym besvarelse

Klient

Afgiv svar direkte fra en computer, uden at det kræver en masse værdifuld arbejdstid.

kr.95 md.
  • Klient-program til Windows og Mac
  • Målinger og spørgerammer
  • Målrettede kampagner
  • Planlægning af målinger
  • Statistikker i realtid
  • Automatiske rapporter
  • Tilpasset branding
  • Supportaftale inkluderet
  • Implementering inkluderet

Få mulighed for indsamling af vigtig medarbejder feedback, selv når der arbejdes på distancen.

Book en demo
Gratis 14-dages pulsmåling

Kiosk

Med fysiske enheder får jeres medarbejdere en øjeblikkelig og enkel måde at afgive deres svar.

kr.1.750 md.
  • Fysiske Kiosk-enheder i jeres lokaler
  • Målinger og spørgerammer
  • Målrettede kampagner
  • Planlægning af målinger
  • Statistikker i realtid
  • Automatiske rapporter
  • Tilpasset branding
  • Supportaftale inkluderet
  • Installation inkluderet

Indsaml medarbejder feedback via fysiske enheder, placeret i virksomhedens lokaler.

Book en demo

Teknisk support alle dage

Vores tekniske supportere er klar til at assistere og rykke ud, alle hverdage mellem klokken 7.00 og 15.00.

Fuld adgang til systemet

I får fuld adgang til systemet og alle dets nuværende og kommende funktioner, vi begrænser jer ikke i at opnå øget trivsel.

Sikkert og GDPR-kompliant

Den indsamlede medarbejderfeedback er 100% anonym. Vores data opbevares i et topsikret datacenter her i Danmark.

Funktioner

Klient Kiosk Kombination
Fysiske Kiosk-enheder Med fysiske enheder får medarbejderne en enkel måde at afgive deres svar.
Klient-program til Windows og Mac Afgiv svar direkte fra en computer, uden at det kræver en masse arbejdstid.
Målinger og spørgerammer Indsaml den feedback i har behov for, fra alle, eller fra udvalgte brugergrupper.
Målrettede kampagner Skab målrettede kampagner der stiller skarpt på relevante emner.
Planlægning af målinger Definér strategi og tidsplaner for målinger og kampagner.
Statistikker i realtid Identificér i opløbet og træf datadrevne beslutninger.
Automatiske rapporter Generér tidsplanlagte rapporter for hurtig indsigt og opdateringer.
Tilpasset branding Tilpas med branding for øget troværdighed og engagement.
Wallboards Se i realtid hvordan besvarelserne fordeler sig over virksomheden.
Support & Help Desk I altid har den nødvendige hjælp og vejledning til jeres rådighed.
Teknisk support (onsite) Vores teknikere besøger jer på adressen og servicerer enhederne.
Book en demo Book en demo Forespørg en pris

Læs lidt mere

Ofte stillede spørgsmål

InAble er den nyeste - og mest innovative - HR-softwarevirksomhed i Europa. Vores hovedkontor ligger på A F Heidemanns Vej 12 i Hjørring, Danmark, hvor vi er genboer til medicinalvirksomheden Novo Nordisk A/S.

Al vores data overføres krypteret og SSL-beskyttet, og opbevares på servere med begrænset adgang, placeret i et topsikret datacenter hos team.blue Denmark A/S i Danmark. Datacenteret omfatter en 24-timers vagtordning og videoovervågning.

I kan prøve vores innovative målingsplatform ved at bestille en gratis pulsmåling. I løbet af denne 14-dages prøveperiode, vil vi måle og afsøge mulighederne for implementering af InAble, samt svare på jeres spørgsmål. Når I er klar til at tage næste skridt, samarbejder vi med jer om at tilpasse platformen, således i hurtigt kan komme i gang med jeres egne målinger. Klik her for at komme i gang.

Med InAble behøver i ikke selv at investere i dyrt teknik, for at foretage effektive målinger. Vi leverer det antal Kiosker i behøver, og herefter lejer i dem så længe i måtte ønske det. Vi sørger for at udskifte enhederne med nye i takt med slid og ælde, og opdatere enhederne til nyeste version løbende. Det koster selvfølgelig ikke ekstra.

Klient-programmet installeres nemt på jeres eksisterende computere, og kræver ikke yderligere for at fungere.

I alle vores aftaler er teknisk support som udgangspunkt inkluderet. Det betyder at vi besøger jer på adressen, hvis der er noget som ikke virker. I får samtidig fuld adgang til vores dokumentation, Help Desk og telefonisk support.

Ja, systemet er fuldstændig anonymt. Når medarbejdere anvender Klient-programmet eller Kioskerne, er der ingen oplysninger, der identificerer dem. Dette sikrer, at deres svar forbliver helt fortrolige og ikke kan spores tilbage til en bestemt medarbejder. Anonymiteten er afgørende for at opfordre til en ærlig og åben besvarelse.

Klient-programmet til indsamling af besvarelser fra medarbejderenes computere fås til Windows 7, 10 og 11. Det fås derudover også til MacOS 10.11 (El Capitan) og derover.

{ "page_title": "Priser" }